Bilen på väg hem

Hejsan mina fina läsare :) har inte haft tid att skriva tyvärr. Helgen har varit Underbar , fredag började med mycket fix och slutade med att vi komma till Borås runt 9 tror jag haha. Vi gick till våran lägenhet och fixa oss lite och lämna våra saker. Vid tolv åkte vi ner mot stan och käkade och hade trevligt. Lördagen sov vi typ halva dagen men när vi väl vakna va det bara att sätta på sig mjukisarna och åka till knalleland och handla lita saker mot kvällen. Innan vi åkte hem beställde vi mc och tog med oss och satt och käka i lägenhet där efter började tiden rinna rätt fort så det var vara att hoppa in i duschen och börja fixa sig till festadet. Vi typ nio drog vi till festen , riktigt lyckad kväll hade skit kul ;) vart till
Och med efterfest till halv sju på
Morgonen haha tänk inte kör bara. Hade en underbar kväll med mina underbara vänner och min fina pojkvän :) just nu börjar vi närma oss Norrköping och jag orkar faktiskt inte skriva mer för jag bloggar från mobilen så vi hörs sen puss så länge :)

Här kommer några bilder från kvällen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0