slut i kroppen

hej hej , just nu sitter jag på lektion och har världens tråkigaste ämne ENGELSKA.. nu ska jag föklara varför jag inte bloggar varje dag och det är för att jag inte orkar sätta på min dator , ja då kommer frågan varför jag inte bloggar vida telefonen , men jag tycker det är jobbigt för skit iphone har så små bokstäver och mina naglar är så långa att det blir jätte svårt. men jag ska se till att sätta igång min underbara dator så att det blir bra det här. efter skolan har jag utvecklingssamtal ´som jag inte visste om utan fick veta idag men det blir nog bra. nej nu har jag rast , ska ta och ta mig ett bloss och sen jobba ista 40 minuterna. hörs sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0