Säng dags

Jahop då va jag tillbaka igen. Det gick bra på sjukhuset allt va som det skulle enligt EKGT , så det kändes ju toppen. Snart blir det sova för imorgon börjar jag klockan tio över 8 och det suger får se om jag fjäskar till mig att Patte kör mig hihi. Nu är biljetterna till Melissa horn bokade och klara jag längtar älskar verkligen hennes låtar. Det ska bli skit kul faktiskt , och det blir jag Lillis och lillasyster som går. På lördag har jag bokat in en hel dag med min underbara lillasyster bara jag och hon och det bestämde vi nyss så jag tycker det ska bli skit mysigt har längtat efter det för vi har glidit isär lite men nu ska vi fixa till det. Nej nu ska jag tvätta av mig sminket och krypa ner i sängen och tjata till mig en massage :)

God natt så hörs vi imorgon puss hej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0