Skuulan

Hejsan mina vänner och ovänner ;)
Har inte haft lust att skriva dom senaste dagarna. Har heller inte svarat på frågestunden tyvärr men ska ta och göra det lite senare mot kvällen. Just nu sitter jag i skolan och har självklart vård och omsorgs lektion det innebär att jag har den jobbiga läraren. Igår va det krig i skolan mellan mig och min mentor jag hatar henne verkligen , så jag har bestämt mig för att gå till rektorn och säga att jag vill bytta mentor.idag är inte min väninna sara i skolan för hon ska opereras :( så efter skolan ska jag åka direkt till henne och hålla henne sällskap när hon vaknar upp. Slutar vid kvart i elva idag så jag lever livet. Ohh det skulle vara underbart att sola senare men det går ju inte nae för jag sola igår. Men imorgon är det träning och solning loove :) ae nu måste jag fan lyssna på va hon säger så vi Höörs senare så haaa det bäääst puuuss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0