SVAAR TILL STEPANIE

stepanié: Hej rose tänkte ställa lite frågor som ja hoppas att jag får svar på ..'

1. Hete du etienne i efternamn eller elias ?
2. Vilken fritidsgård jobbar du på och hur länge har du jobbat där?
3. Du och din kille har ju förlovat er, kan du inte berätta lite hur o när de va och har ni några planer på att skaffa barn eller gifta er? Kram.


Hej stepanie..
1. Elias egentligen men min pappa heter etienne och jag tycker det är ett fint efternamn.

2.Svärtinges fritidsgård , har jobbat sen i somras men jag är inte fastanställd utan mer vikarie.

3.Japp vi har förlovat oss , det va i somras hemma hos honom faktiskt. Det är klart vi har planer på att skaffa barn
och gifta oss det tror jag alla förlovade par har :) nu ska jag fråga en fråga och hoppas på svar , känner du mig ? för du verkar veta rätt mycket :)kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0