SVAAR TILL MARIELLE

Marielle: Hej!! Hur många seriösa förhållanden har du haft?? Berätta lite om dom o vad som va extra speciellt:

Hej merielle , om jag ska vara helt ärlig så tycker jag faktiskt att jag har haft två seriösa förhållanden.
Ett med mitt ex och det andra med min nuvarande pojkvän som jag är förlovad med.
men mitt ex var jag tillsammans nästan två år och vi var vänner innan och har känt varandra sen vi var små.
Min nuvarande pojkvän som jag skrev där upp är jag förlovad med och faktiskt jätte lycklig med.Jag tycker fakitkst att allt med vårat förhållande är underbart och speciellt & jag älskar han faktiskt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0