SVAAR PÅ FRÅGESTUND

Anonym om FRÅÅGESTUND:
hur träffades du o din nuvarande kille? :D
Hur lång tid tog det innan ni förlova er?
Hur lång tid tog det för dig att komma över ditt ex?. 
Vem gjorde slut du eller han?
Hur mår du just nu? :D


1: vi träffades igenom vänner.
2: det tog ungefär ett halv år
3: det tog ett tag vet inte riktigt.
4: alltså det var så mycet som hände så till sist så var det bara slut
5: just nu mår jag skit bra jag har ett helt annat live än vad jag hade för ett år sen.


Lisa om FRÅÅGESTUND: När förlora du din oskuld och med vem? :D
 för tidigt , johan heter han.


Anonym om FRÅÅGESTUND:
Vart bor du?
vilken skola pluggar du i ?
 vad ska du bli?
berätta lite om din familj när flyttade du hem ifrån varför?
hur är din relation med din mamma, pappa? h
ar du några nära kusiner?
5 saker du ångrar stort
5 saker du vill förbättra
 du är ju syrian, lever du som en syrian eller hur är det? berätta lite om era traditioner och sen hur du gör när förlora du din oskuld, med vem?
du berätta att ditt ex o du har kännt varandra sen ni var små, är ni fortvarande vänner nu om ni är hur bra vänner är ni och om inte, skulle du vilja det?
 berätta lite om din kille, hur gammal han är, vad han jobbar/pluggar, några intressen, familj osv

1:Jag är fosterplacerad & bor i eneby

2:jag pluggar på eber

3:Jag vill bli Behandlings assistent & jobba med ungdomar.

4:min mamma är syrian och min pappa fransk jag har två hela syskon och tre halv syskon som är min pappas barn. jag älskar min mamma och pappa över allt annat dom är helt underbara. Jag blev fosterplacerad när jag var 17.

5:min relation med min mamma och pappa är mycket mycket bättre nu en vad den var innan ag fosterplacerades.

6:ja det här jag hm 5 saker jag ångrar : att jag aldrig lyssna på mina föräldrar , att jag sket i skolan , kommer inte på fler saker just nu hahah

7:5 saker jag vill bli bättre på: Vakna tidigt , laga mat , sminka sen vet jag inte just nu hahah.

8:jag är inte hel syrian men mina pappa va rätt sträng endå , jag lever absolut inte som en syrian , jag lever så som jag mår bra att leva.

9: det har du svar på längre upp
 
10:nej vi är inte vänner längre heller , jag vet inte inte det är säker bättre att det är som det är.

11:min pojkvän är 22 , han är klar med skolan och det han är utbildad målare men är tyvärr arbetslös just nu för han känenr att han vill göra något annat. han har en underbar familj som jag har kommer väldigt nära och jag älskar dom verkligen helt underbara är dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0