SELMA HÄR!

Hello alla snälla, söta, tjocka, vackra, ormaktiga människor!
Det är selmice här! Jag tyckte det var på tiden att jag körde en gästbloggning på min prinsessas fina blogg. Visst är hon duktig? Intressant liv har hon också ;) Jag tycker bara att hon ska uppdatera lite mer. Både för min och alla snakes skull. Vi behöver veta vad som försegår i hennes liv. 
-
Jag tänkte beskriva min Rosiita lite grann.
Hon är en jävel på att få en att skratta, hon är en jävel på att psyka folk och hon är en av de allra bästa personerna som jag har i mitt liv. Jag har känt henne sedan jag var 9 år gammal och jag skulle aldrig byta ut henne mot någon annan vän, någonsin. Att umgås med henne är som att vara på cirkus, man vet inte vad som händer. Hon kan göra precis vad du vill under en timme. Man hinner med så mycket med henne och jag tror att man aldrig har tråkigt. Nä, för även när man har tråkigt skrattar man i hennes sällskap. När någon behandlar henne illa biter hon inte på det. För hon VET vad hon är kapabel till och jag  kan säga att det har hänt mig ett antal gånger -.- HAHA. Ingen kan få henne att lägga sig ner. Kvittar vad. Hon är bäst!
-
Idag kanske vi ska träffa alla tjejor och då blir det lite dricka och skit snack.
- Sånt är vi bra på! :)
Nej nu sk jag fortsätta prata med min prinsessa över facebook och se vad hon tänker hitta på de närmaste timmarna. Själv ska jag städa, men först fylla på en kopp kaffe till!
Vi hörs då! PUSS OCH KRAM ÖNSKAR SELMA HAHA.
-

Här har ni en bild på mig och Rose :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0