Tråkiiigt !

namen hejsan älskade blogg , just nu är sitter jag på kontoret på jobbet och väntar på att klockan ska slå nio så vi kan börja städa och stänga.Det är helt tomt på fritidsgården idag , det har varit en människa här inte alls roligt. Jag och elin har spelat bass och försökt få tiden att gå , vi track i oss så mycket god saker att vi mådde dåligt ett tag men nu mår vi bra igen haha. Efter jobbet blir det att åka hem till min prinsessa selma och fixa och snacka om hur vi ska göra imorgon efter som att vi åker till borås och är borta hela helgen ska bli sjukt kul att komnma bort från norrköping en hel helg. skulle ha jobbat imorgon oxå men vart inte så för jesper är frisk , men kan se det lite posetivt eftersom att vi ska åka imorgon , då kan vi åka tidigty hade jag jobbat hade vi fått åka från norrköping runt tolv på natten men nu blir det ju inte så. nej nu ska jag fixa med andra viktiga saker vi hörs senare. puus:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0